I still alive!

Yes, jeg lever selv om det har vært rolig fra min kant i det siste dagene…igjen:) Men artig å kunne skrive noen ord når den hektiske hverdagen gir rom for det  og besøke bloggvenner.

Ja, etter å ha våknet klokka tre om natta og grublet over eksamensoppgave jeg skulle ta fatt på i dag, er formen ikke så verst da. Vel, jeg tok to timers middagshvil og det hjalp mye. Har også kommet godt i gang med hjemmeeksamen. Føles godt. Nå er det kosestund med bloggen.

Ja, folkens, det er mørk rundt oss nå og da er det godt å kunne hente frem  fargerike høstbilder  jeg hadde tatt gjennom kjøreturen i en av Norges veier….

 

 og de fargerike solnedgangene.


Avslutter med ord til ettertanke:

Vi ville sikkert ikke bekymre oss 

for hva folk tenker om oss his vi

visste hvor sjelden de gjør det.

Bob Philips

 

Enn du? Hva har du gjort i det siste?

Ha en fin lørdagskveld til deg?

JOY

 

15 kommentarer
    1. For noen fantastiske bilder Joy 🙂 Og jeg er enig i at det er godt å ta fram noen fargeklatter når mørket kommer ute 🙂 Så koselig at du titter innom bloggen, inni eksamens-styr 🙂 Ha en fin lørdag 🙂 Klemmer <3

    2. Med eksamen har du jo mer enn nok å ha tankene dine på, det må jo prioriteres før blogging, men hyggelig å “se deg “..og bildene var helt superfine..skikkelig høstlige…Fin kveld <3

    3. Så godt å se at du er i livet , det betyr vel at hånda er bedre og det er jo supert 🙂 <33 Så er glad for det , og de ordene til ettertanke likte jeg veldig godt ....er sånne ord som kan hjelpe meg litt fordi jeg er så overfølsom noen ganger , uten grunn liksom . Og da er disse ordene fine å huske på ja <33
      Var nydelig solnedgang og høst på sitt beste her da , så nydelige bilder Joy =) Og så flott du har fått kommet i gang med hjemmeeksamen , det skal nok gå bra det :))
      Nå får du nyte kvelden videre <33

    4. cathrinehenriksen: Takk! Jeg er også glad at hendene er bedre fordi jeg elsker å skrive.
      Ordene passer til meg også fordi jeg er også en overfølsom menneske og kan bli fort såret:)
      Ja, det er greit med slike visdomsord:)
      Nå har jeg nettopp dusjet og skal snart spise kveldsmat!

    5. Fromfat2phat: Hei! Beklager at jeg har vært borte noen dager og ikke fikk svarte kommentarene dine med en gang. Setter pris på alle gode kommentarene. Har også vært opptatt med hjemmeeksamen.
      Ønsker deg en fin kveld:)

    6. Det går selvsagt helt fint, kjære deg:) Så flink du er som jobber slik med eksamen – det er jo tiden for innleveringer nå snart, kan jeg tenke meg. Har mange venner og folk i familien som leser på spreng og flere som allerede har levert inn:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg