Kjærlighets tur!

Det er nå slik at selv om min mann og jeg koser mye hjemme, av og til trenger vi litt forandring av omgivelser. Være kjærester andre plasser. 

Sist oktober dro vi en tur utenlands. Fikk ikke dele opplevelsene før nå fordi jeg hadde en bloggfri tid pga. skolearbeid. 

Dagen vi skulle reise, var det så fint vær. Sola ga sin strålende glans.

Vi valgte byen Praha ettersom vi har hørt mye fint om denne byen. Byen er kjent for sine vakre og imponerende bygninger, som representerer alle stilarter. Mannen har lyst å se den berømte broen som skiller den gamlebydel og nye bydel. Jeg for min del kan reise til verdens ende sammen med ham.

Vi ankommet flyplassen i Praha i halv ni tiden om kvelden. Slik så flyplassen ut.

Vi bestilte på forhånd en bil som kunne kjøre oss til Hotellet vi skulle oppholde oss den helgen.

Her er hotellet . Hotel Maria Prag. 

Det er rent inne og de har god service.

Her sjekker mannen inn for oss…..

mens jeg tok bilder rundt omkring.

heisen på vei opp

En annerledes seng, spør du meg:) Har du sett en  seng som var bygget slik?

tv på rommet

på badet

Oppholdsrom. Stolene minner meg om Zebraen eller tigeren kanskje?

Det var ikke folksom da vi ankommet hotellet.

 Vi gikk ikke ut en tur den første kvelden, for da trengte  kroppene våre skjønnhetssøvn. 

Bli med oss i morgen til en tur i byen da:)

Enn du? Har du vært i Praha.

JOY

22 kommentarer
    1. ja har vært i praha!:) var der for 3 uker siden eller noe!:)
      utrolig pen by!!:)
      hadde heller aldri vært der før.
      vi fikk en helt aldeles nydelig tur..
      havnet i topp etasjen på et 25 etasjen 5 stjernes hotell og var ikke måte på:)
      minnerik tur til de grader var det vertfall!:D

    2. Jeg har ikke vært der, men det ser flott ut :)Og vi som dere prøver å finne på noe sammen..selv om det nå for tiden ikke er så lange reiser jeg orker..finner vi på noe i nærheten 🙂
      Men for det meste koser vi oss hjemme 🙂 Klem fra meg <3

    3. flotte, flotte bilder 🙂 Og det der tror jeg har vært en deilig tur for dere :.-) Jeg har ikke vært i Praha, men kunne gjerne tenke meg en tur 🙂 Det må bli neste reisemål 🙂 klem <3

    4. Moving On: Ja, du kommer sikkert å kjenne deg igjen på bildene jeg ville vise i senere innlegg. Kjempefint tur:) Artig å høre at du har hatt en kjempefint tur. Vi var bare i noen dager.

    5. ja de tror jeg nok at jeg kan gjøre da ja!:)
      vertfall når det er så ferskt i minne som det ennå er 😀
      ja vi hadde det kjempe bra..
      fikk brude suitte ved en feil, og mye ekstra greier, så vi følte oss som vip personer på hele greia vi! 😀 hihi!!
      vi var fra en onsdag til søndag, så var en liten kort uke 🙂

    6. Jeg har aldri vært i Praha, men har det på ønskelista mi ;-D Herlig bilde av deg og din kjære mann, fine er dere; Joy <33 Ønsker deg en fortsatt finfin mandag min venn <3 Bamseklem til snille deg<33

    7. Heisan:-) Så koselig at du deler turen med oss her for selv har jeg ikke vært der så blir artig og følge med på neste innlegg også. Syntes rommet ser fint ut og det viktigste er jo at det er rent og standarden er ok. Koselig bilde av dere to og det er godt og komme seg litt vekk fra dørene innimellom og oppleve noe annet og bare kose seg . Så jeg skal bli med på byen i ditt neste innlegg:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg