Dagens oppmuntring!

Jeg trenger å bli oppmuntret eller  oppmuntre meg selv i dag pga  jeg måtte avvike fra planen min.

Egentlig, skulle jeg begynne med å dra til svømmehallen en dag i uke og dvs. hver mandag for å trene,  men i går kveld fikk jeg vondt i halsen og 

da var kroppen i ulage. Og etter en arbeidsdag, ville bare kroppen min finne lenestolen.  Så det blir ikke noe svømmetrening i dag.

Men som sagt, jeg trenger å bli i bedre humør. Ute regner det igjen og det er mørk.

Så da er det godt å ha disse sommerbildene på lager til oppmuntring.

 

 

Så avslutter jeg med en vits..for å bli i bedre i humøret.  Kanskje det finnes flere ute der som trenger en oppmuntring!

Myggemor spurte myggefar:

-Hvordan gikk flyøvelsen i dag da, far?

– Kjempebra, til og med menneskene der nede klappet.

Ha en fin kveld til deg min venn.

JOY

 

 

5 kommentarer
    1. Rart hvordan gamle bilder av sommer, dyr og kjære kan muntre opp en slitsom dag 🙂 Eller bare en liten mygg vits hehe.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg