Håndarbeid

Heklet gryteklut

Hei mine venner! God morgen faktisk for det er noen som har kanskje nettopp stått opp.

Jeg for min del sto opp i åtte tiden. Har allerede spist frokost. Ei brødskive med salami og smoothie laget av ananas, bananer, jordbær og melk.

Etterpå vasket jeg badet og støvsuget huset. Det er mye gjøremål  igjen som gjenstår for dagen, men må bare skrive litt.

Vel, jeg hadde ikke gjort ferdig  mye håndarbeid i det siste unn

tatt fra denne grytekluten.

Akkurat nå holder jeg på å gjøre ferdig Pippi Langstrømpe som jeg hadde begynt å strikke før jeg dro til Filippinene på ferie.

Hadde tenkt å gjøre det i går, men jeg ble sittende å se på tv og i tillegg hodepinen kom på besøk igjen. 

Hadde ellers en fin dag på arbeid i går. Godt å begynne på nytt igjen og de eldre savnet meg virkelig, i følge dem:)

Etter jobben laget jeg middag for meg og min yngste datter som jeg invitert på middag.

Det var stekte uer, salat og ris. 

Onsdag, var svigermoren med og jeg serverte kylling karri, ris og salat.

Avsluttet med kaffe og en god ostekake som min datter har bakt!

Etter maten  spilte vi scrabble og jeg vant igjen:)

Enn du? Hva hadde gjort i går og hva slags planer har du i dag?

JOY

 

 

9 kommentarer
    1. For en søt gryteklut du har heklet 🙂 og den middagen så deilig ut og det hørtes ut som dere hadde en hyggelig kveld.
      Nå skal jeg trene og så er resten av dagen blank, og det er deilig. Blir nok litt huslige sysler og litt god mat tenker jeg. Ha en riktig fin dag Joy 🙂

    2. Den grytekluten var veldig fin. godt å komme i gjenge att med både jobb, strikking, og å så kjekt å invitere yngste datter og svigermor på middag. Tenker dere koste dere masse. I dag har vi vore ein tur å fjellet og gått på snøen og elelrs bare kost oss. Håper dagen din er fin klem

    3. Nydelig farge på grytekluten :)) og du har jammen gjort mye i huset i dag..vaska og støvsugd..her ikke gjort noe enda jeg..hehe..
      Mye god mat over her..og kaka datteren din hadde bakt så nydelig ut :)) Vi har vært å handlet i dag..og i kveld blir det tv og god mat :)) Lørdagsklem<3

    4. Så mye god mat 🙂 Jeg har ikke gjort stort(sabbat) men da tenker man desto mer , er mye ute i Guds natur og det er alltid godt syns jeg 🙂 Ha en velsignet kveld min venn 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg