Bursdag i tre dager!

En ting jeg har lært i mitt liv er at når jeg har det tøft, da skal jeg prøve å være takknemlig, se de positive ting ut av livet og gjøre noe annet enn å sitte og tenke.

Så nå, henter jeg frem gode minner fra turen min på Filippinene.

Tittelen sier jo mye, men det betyr ikke at jeg hadde en veldig stor feiring som varte i tre dager, men at den første feiret jeg med nesten hele slekta to dager før dagen min fordi det passet for de fleste.

Og det var på Canyon Cove.

 På selve dagen min tok jeg og min søster tur til 88 Spa resort.

Og vi spiste koreansk mat!

Og nudler med masse grønnsaker og kjøtt hos min mor

Den tredje dagen var dagen etter min egentlig bursdag. Min svigerdatter og hennes venninner tilberedt mat til ære til dagen min.

Kjøpte også en liten kake til meg, men at mitt yngste barnebarnet som fikk oppgave til å blåse bort lyset:)

Her er jeg og spiser maten med min sønn og yngste barnebarnet.

Det var rørende å bli dullet slik!

Jeg er takknemlig.

Enn du, hadde du feiret dagen din engang flere ganger på samme måned?

JOY

4 kommentarer
    1. Veldig godt å bli dullet med, og du fortjener det heilt klart. Tror ikkje eg ahr feira dagen min meir enn to dager. Det var da eg var 50. Men eg hugser kanskje ikkje alt.hehe. Nyt denne dagen også med gode minner. Tenker på deg min venn. klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg