Har ikke tid

Har ikke tid?

Jesus, hvor ofte du hører det…har ikke tid til deg…jeg er opptatt. Jeg må tjene til livets opphold…verden krever mye av meg…familien..venner…fritid. Listen er uendelig.

Men takk for påminnelse…for Din dyrebare tid som Du bruker til oss. Vi har jo alle sammen fått 24 timer i døgnet. Hjelp oss til å prioritere.  For egentlig er den beste tiden for hver og en av oss er hos Ditt nærvær. For hos Deg er det liv, glede, fred, inspirasjon, legedom, visdom, kunnskap og frelse. Vi blir rene i tankene og gode i handlingene. Vi får nye kraft og kan gjøre de umulige. Så jeg ber for hjelp til å velge Deg fremfor verden.

 

Matteus 6:33

Søk først Guds rike og hans rettferdighet, så skal dere få alt i tillegg. 

 

 

6 kommentarer
    1. Amen 🙂 Jeg vil heller ha Gud med meg enn verden 🙂 Jeg må gjøre mitt beste her i verden for det har Gud gitt meg, men jeg higer etter å bli i Guds bilde og håper jeg får sitte ved hans føtter en dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg