Før hanen galer


God morgen verden….selv om det er fortsatt natta. Jeg våknet og grublet og grublet og søvnen kom ikke igjen. Det er lenge siden jeg har vært fraværende i blogg verden….prøvde å leve livet uten det for en stund, selv om jeg ikke hadde sluttet å skrive og delte ut bilder. Jeg hadde brukt fb, instagram og google isteden. Men når man har lyst å skrive lange tanker eller mye å dele…da er det bedre å bruke bloggen isteden. Ja, ja…selv om det er kanskje ikke mange som leser mine tanker om det er fb, instagram, google eller bloggverden, skriver jeg likevel. Kanskje finner jeg noen likesinnede eller noen som liker meg som jeg er ut i den vide verden. For det er slik at enten  liker man en person eller ikke. Jeg har en følelse at det er faktisk mange som liker meg…de sier så…men at de er ikke mange som er så begeistret over bønn og Guds ord jeg deler i media☺ Men jeg må være slik som jeg er…

Vel, jeg har egentlig gjort veldig mye mens jeg har vært fraværende i bloggverden innen håndarbeid, lest mange bøker, har vært på mange fine turer og livet har jo også bydd meg både både oppturer og nedturer. Men jeg får dele det etter hvert…eller ikke..det skjer jo mye ellers i nåtid. 

Hva med deg/dere? Jeg får ta meg en titt til deres blogg så snart jeg får det til. Artig å vite hva som er nytt hos dere også. Vi snakkes og ha en god dag. ☺

Joy

 

10 kommentarer
    1. Det er bare så koselig og ha deg tilbake igjen og har faktisk savnet deg:-) Og du hadde så mange vakre ord og bønner som også jeg tok meg tid til og lese. Og det er din blogg så du gjør som du vil med hva som skal publiseres her:-) Og er det noen som ikke tåler hva du skriver så er det enkelt og bare gå ut av siden for vedkommende:-) Så velkommen igjen kjære deg:-))

    2. Du setter meg på tanken om jeg skal bruke bloggen(e) min(e) selv. Jeg fant aldri noe miljø, hverken i Norge eller på engelsk, men jeg la mye arbeid ned i bloggene mine, og de står der klare til å brukes. Jeg lurer på, eventuelt, hvilket språk jeg skal skrive på. Jeg må tenke litt på det.

    3. Anders: Jeg tror du kan bruke bloggen din nåde på norsk og engelsk ettersom du er så flink å skrive. bli kjent med mange flinke bloggere og blir inspirert. et fint sted å opprette venner?

    4. Det er så hyggelig å se deg tilbake 🙂 Jeg tror mange setter pris på både bønn, Guds ord og bildene, men det kan ta tid før folk tørr å si det? Det er noe flaut over det i dag, og det er en skam. .. en tid var folk stolte over sin barne tro og tok den stolt med seg gjennom livet . .. Tror vi må tilbake der og da må de som fortsatt tror åpent snakke om det 🙂 Tror vi er sterkere på mange måter med tro?? Og jeg finner stor glede i å snakke med Gud og føler jeg får svar litt etter litt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg