Date med mannen min

Hei på dere! Hvordan har dagen deres gått i dag da? Det nærmer seg kveld og for min del har det dagen vært bare god.

I dag, har det vært strålende dag på formiddagen og jeg og mannen min bestemte å begynne dagen med å gå ut en tur. Det var minus 5 grader og vind, men sola skinte og vi trengte å lufte ut vingene. Jeg har knipset overalt  mens vi gikk for å dokumentere den flotte omgivelsen. 

Himmelen var nesten blå

En ensom fugl

skikkelig vinter fortsatt…her skal jeg bade i sommer

sola stråler sin glans

her er min mann som gikk foran meg

snø på fjellet også

og på bakken

men jeg tror noen vil sola seg i vinteren også

fuglene flokker sag sammen

Det var en forfriskende gåturen. Etterpå ble vi så sulten. Vi dro til en restaurant…dagens date for å spise middag.

Svigermor ble også invitert fordi det er morsdag og her bestilte hun havets delikatesser: laks, steinbit, kam-skjell og reker pluss tilbehør

jeg og mannen min bestilte biff

                                                                           jeg med ris og han med fløtegtainert potet


                                                              dessert: is for mannen min

 

                                                                                           creme brulle for meg og svigermor. 

Etter at vi hadde spist. ble vi enige om å dra hjem og ta middagshvil…og det var det vi gjorde alle sammen.

Enn du…hva hadde du gjort i dag?

JOY

4 kommentarer
    1. Såååå mange flotte bilder! Herlig! Deilig tur med mat til slutt! Det er en perfekt dag! Jeg har også gått tur, og fikk servert middag! også har jeg laget eplekake,,så nå skal vi kose oss! Ha en god søndags kveld!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Så koselig dag du har det også og kos med eplekaken. Jeg bakte ikke kake pga. har spist nok allerede i dag.:) Ha fortsatt en fin kveld:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg