En hare som er blitt en hund

 

Hei mine venner! 

Det nærmer seg påske og jeg holdt på å jobbe med denne haren i to uker nå. Målet var at  han skal bli ferdig før påske.

Endelig etter å ha strikket  i evighet…det føltes sånn…ble jeg ferdig med kroppen.

Jeg brukte andre farge på garnet ettersom jeg har mye av den farge på lager

 

hodet, ørene og snuten

I oppskriften står det at man skal stryke vliselen i ørene slik at den står, men hadde ikke vliselen for hånden og jeg hadde lyst å bli ferdig med den, så jeg gjorde ikke. Men da ser den ikke ut som en hare da. Han ser ut som en hund isteden.

Jeg løftet opp ørene for å se hvordan han ser ut da, men jeg synes ikke at han er fin som en hare. Skiftet skjerfet til og med.

Da bestemte mannen min og jeg at han  kan være en hund og han skal hete Birger. Fikk et annet skjerf igjen.

Han måler ca 60 cm.

Så det ble en hund isteden for meg i påske. Han skal holde meg med selskap ettersom mannen reiste i dag ombord igjen.

Hva synes dere?

Skal han være en hare eller en hund?

JOY

 

29 kommentarer

Siste innlegg