Dagens..

God kveld!

Håper du har hatt en nydelig dag.

Dagen min begynte med en fin soloppgang.

 

På arbeid: Besøkte en gård sammen med de eldre

Etter arbeid: Fisketur med min sjømann

Gårsdagens antrekk på arbeid

Gårsdagens bilde fra en blomsterplante på arbeid

Gårsdagens middag tilberedt av min sjømann: Kyllingfilet på fullkorn pasta.

Oppskrift fra bladet hjemmet

Gårsdagens kaloriinntak  men noen venner

En turdag med min sjømann

Har sett dagen

Gårsdagens overraskelse: Et bilde av meg sammen med en eldre mann fra VG nettavis Reportasje om min arbeidsplass.

Enn du?

Har du hatt en minnerik dag?

 

4 kommentarer
    1. Det var litt av en dag! “Bilde’ sitt i bla’!” Det bildet av blomstene er nydelig! Bildet av deg også! Moro å fiske makrell! Det har jeg aldri gjort, men jeg har fisket torsk EN gang! Det var med “dorg”, og jeg fikk tre stk! 😀

    2. Du allmektige.. det var dagen det med innhold fra ende til annen 😀 Herlige opplegg dere har med beboerne på Sykehjemmet 🙂 Men altså, en sjømann og fisker og masse fisk i kassen,, og så “kyllinggryte”?? Sjokka 😛 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg