Vinter

Hei alle sammen. Det er lenge siden sist jeg var innom bloggen. Jeg skulle ønske at døgnet har mer enn 24 timer slik at jeg rekker å gjøre alt de jeg har lyst å gjøre hverdag. 

Kunne tenke meg  et lager av energi hvor jeg kan innhente krefter når det trengs.

Ellers har det vært opp og ned med livet. Men det er så fargerik at man kan jo oppleve vår, sommer, høst og vinter skiftende fra dag til dag.

Men Gud hadde sagt at hans nåde er nok for meg:)

I går tok jeg toget som går fra Trondheim til Hamar og det var vinterlandskap hele veien og det var vakkert.  Det minner meg at selv i det kaldeste tiden er det også vakkert.

Med dette ønsker jeg alle sammen en deilig vinterdag:)

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg