5 spørsmål!

 

Disse spørsmålene er fra (@mariasvardag),bloggen HER. Men jeg kopierte disse spørsmålene gjennom Vera Lynn 

Og her er svarene mine:)

 

Spørsmål 1: Er du av typen som strigråter av triste filmer?

Svar: Ja, jeg gjør det og jeg lever med disse triste filmene.

 

Spørsmål 2: Fotfetish er den vanligste seksuelle avvikelsen i verden. Hva syntes du om føtter?

Svar: Jeg bruker føttene mine til å gå og jeg har ikke tenkt på det som et sex objekt.

Spørsmål 3: Har du bråket med noen i trafikken?

Svar: Jeg kunne sikkert ha gjort det særlig på Filippinene da vi ble stoppet en gang uten grunn. Politi bablet om noe lovbrudd i kjøreregler som min svigersønn hadde gjort som kjørte bil, men sannheten var at han ville ha bare penger fra oss. Og da han fikk det, fikk vi kjøre videre. Jeg hadde lyst til å si noe, men lot det bare for kanskje vi havner i fengsel alle sammen. Korrupte politifolk:(

 

Spørsmål 4: Hva var de dårligste fagene dine på skolen?

Svar:  Jeg tror det er matte og historie Jeg er ikke så glad i tall og historien kjeder meg. Unntatt bibel historier:)

Ellers gjorde jeg det  bra med alle andre fag. 

Spørsmål 5: Har du noen gang misforstått teksten i en låt?

Svar: Hele tiden. Jeg ar avhengig av skrevne tekster. Jeg har problem med hørsel. Til og med filmene jeg ser er jeg avhengig av tekster.

Det var gøy dette her:) Takk Vera Lynn!

14 kommentarer

Siste innlegg