60 -årsbursdag

6 tiår!  Tenk å være så heldig å nå en alder av 60. Når jeg ser tilbake, la jeg merke til at selv om jeg opplevde for mange utfordringer, klarte jeg å gå gjennom dem ved hjelp av Gud. Har jeg allerede nådd målene mine med livet? Sannsynligvis for jeg har en familie som elsker meg og jeg nådde de fleste av drømmene mine.

Uansett, selv om jeg er nå  60 år,  håper jeg fortsatt at jeg kan være en som Gud kan bruke til å spre et smil rundt meg. Og ikke minst Guds kjærlighet.

Gratulerer med dagen til meg. Selv om ingen stor feiring fordi jeg bare så vidt klarer å lage mat til meg selv i disse dager…men likevel setter jeg stor pris på denne dagen hvor jeg kan feire dagen med min yngste datter. Min mann er om bord.

Takk for titten og ha en fin dag:)

28 kommentarer

Siste innlegg