60- årsgave som varmer

Hei på deg…..hvordan går det med deg? Jeg er sjelden her i bloggverden nå for tida, men i kveld fikk jeg lyst til å legge ut et innlegg.

Jeg har en drøm til å få en hjemmestrikket genser. Men jeg har ikke sagt det til noen. Men min snille svigerinne strikket en til meg som gave til min 60-årsbursdag tillegg til pengegave.

Og denne boken som har mye tips hvordan jeg skal leve med kronisk sykdom.

Og mye godt. Er ikke jeg heldig som har en så snill svigerinne? Jeg ble veldig rørt.

Avslutter innlegget med en sitat.

Ønske deg en fin kveld:)

9 kommentarer
    1. Der var du jo!🤗
      Nydelig kofte du fikk og mye arbeid ligger det bak den.🧶Spennende med den boka. Den har jeg ikke hørt om før. Koselig med slike overraskelser.😊Ha en fin vårkveld!🌱😊

      1. Tusen takk. Oh, det heter kofte den typen:)
        Jeg har nettopp begynt å lese boka, men det ser ut som det er bra:)
        Takk for titten:)

    2. Sååå flott kofte. Svigerinnestrikka er bra.
      Jeg fikk genser av svigerinne for nesten 30 år siden – blå – VM genser.
      Fortsatt er det noen som kommenterer hvor fin den er, omtrent hver gang jeg bruker den 🙂
      God svigerinne er fint å ha.
      Kanskje det er slik – at når vi er gode slektninger, har vi gode slektninger??? 🙂 🙂 🙂
      Ha en fortsatt fin kveld. Flott at du skriver litt igjen 🙂

      1. Så hyggelig. Jeg tror vi har snille slektninger:) De som ikke er det, ber vi til Gud om å forandre deres hjerte slik at de blir gode:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg