90- åringen på dansegolvet

“Du skulle ha sett min spreke svigermor.  Da hun feiret 90- årsbursdag, danset hun med kjæresten din og flytte fra bord til bord for å snakke med gjestene. Men når det gjelder prat, hun har en 96- åring søster som pratet enda mer.” Det var et av samtale emnene da jeg var på et bursdagsselskap sist torsdag. Denne fortalte en venninne ( i rosa kjole) under bursdagsselskap.  Og jeg tenkte at jeg skulle ønske jeg kan være like sprudlende en dag som 90- åring. Det kan være en umulig ønske når jeg er allerede nesten kaputt som 62-åring.

Men litt glede kan jeg også ha i nåtiden. Her med bursdagsselskap barnet som fylte 32 år.

Resten av gjengen

Mye hjemmelaget mat…

Men ektefellen. De blir småbarns foreldre om ca 3 måneder:) Nydelige og snille paret.

Tusen takk for titten:)

8 kommentarer

Siste innlegg