Akkurat nå!

Jeg ble inspirert av Lene Elisabeth til å lage en lignende innlegg:

Akkurat nå

..Her i huset 

Stille, lytter på stormen, snart sengetid. Tenker på morgendagens gjøremål. 

..I mine tanker 

Hvordan jeg kan bidra med noe i samfunnet og i familien. Savn over mine kjære. 

..Ønsker jeg 

Å bli helt frisk slik at jeg kan jobbe igjen.

..Har jeg lyst til å 

Å feire 60-årsdagen min i  mars…

..Ser jeg frem til 

Varmere tider slik at jeg kan bruke hagestuen igjen. Ser frem til å kunne kjøre en tur igjen andre steder.

..Ute 

Mørk og kaldt. Vinden uler.

..Har jeg det 

Jeg har alt jeg trenger og ingenting å klage!

..Vil jeg gi deg dagens sitat ❤ 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg