Akkurat som været!

Hello! Good morgen til deg. 

Rundt meg råder det fred både ute og inne. Det snør og det snør og været gjør noe med humøret og kroppen til folk har jeg hørt og det kan stemme. Jeg er også som været. Noe ganger bedre, noen ganger dårlig.

Det snødde i går også, men sola kom frem innimellom og etter arbeid, fant jeg ut at isteden av å bruke trimsykkel inne, kunne jeg heller gå tur ute. Og det gjorde jeg. Og jeg fikk frisk luft og mosjon samtidig og fine bilder.

Jeg er hjemme ennå, men etterpå jeg skal ha et møte med NAV igjen for å drøfte om min arbeidsevne fremover. Håper at jeg klare å yte litt på arbeid etter møte. For etter halvdagsjobb og en times tur i går, var jeg helt kaputt i dag.

Det er så deprimerende at  kroppen min tåler ikke mye belastning. Jeg skulle gjerne trene litt mer eller jobbe litt mer, men kroppen samarbeider ikke. 

 

Vel, jeg for vel ta en dag om gangen og prøve å fylle dagen min med smågleder slik at jeg ikke havne i den mørke kjelleren igjen. 

For selv om jeg blir veldig dårlig med litt mer  fysisk belastning, jeg kan ikke slutte å gå turer. Det hjelper i hvert fall psyken om ikke noe annet.

Her er jeg. Må ta med litt selfie:)

Vakkert utsikt i hvert fall

fuglereir

Sittebenk for å hvile eller betrakte omgivelser. Passe fint for denne kjerringa som trengte å hvile i ny og ne.

Vandret videre og solen fulgte med.

Våren prøver å komme ut

Men det ser fortsatt vinter ut. 

Tåler du mye belastning på kroppen?

Ønsker deg en fin dag og håper at jeg vik føle meg bedre i løpet av dagen.

Ha en fin dag til deg:)

16 kommentarer
    1. Kroppen min er veldig dårlig til å samarbeide med hodet mitt. Hodet vil så utrolig mye mer enn det kroppen klarer. Dvs. veldig liten belastning i forhold til det som var vanlig for meg før i livet. Det beste rådet jeg kan gi deg, og meg selv, er å lytte til magefølelsen. Den vet bedre enn hodet. 😉 Det høres ut som turene dine er gull verdt! 🙂

    2. Nei, dessverre tåler jeg visst ikke mye nå. Blir lite turer, for da kan jeg ikke gjøre noe i huset, og det må til.
      Vært en veldig dårlig uke kroppslig etter påske. Men lærer meg vel bedre avpasning etterhvert håper jeg.
      Håper du kan få det bedre igjen, og vi får hjelpe hverandre til å ikke havne i kjelleren.
      Ikke enkelt, for vi vil jo så mye og føler vi må så mye.
      Sender en god klem og ønsker deg god helg! 🙂❤

    3. Detter godt å komme seg ut sånn for innsida av hodet…..! Nydelige bilder også! Trist når ikke kroppen spiller på lag med viljen….. min kropp er ok, jeg brenner på som vanlig! God klem 😘😘

    4. Det er kjempegodt å komme seg ut, og det gjør godt for kropp og sjel. Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke er motivert for snøen som kommer, og vil ha vår nå! Været er jo så schizofrent at det skifter jo fra time til time.

      Jeg må ta hensyn til min kroniske betennelsesreumatisme når jeg trener selv om trening gjør underverker for kroppen min. på dager hvor jeg har smerter trenger jeg tid på å komme i gang.

      Kjempefine og nydelige bilder 😊

      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Ja, det er ikke så enkelt når kroppen og været ikke samarbeider, men jeg synes du er flink til å trene. En inspirasjon:)
        God morgen til deg:)

    5. Jeg er velsignet med en særdeles god helse, hvilket privilegium jeg prøver å være meg bevisst, da det er de færreste forunt å være fri for fysiske plager.. Håper du snart vil bli bedre <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg