Alene igjen…

Som jeg nevnte før, Hr. Happy er ikke turgåer og ofte jeg må dra alene på  tur som i går. En tur til stedet som heter Ryggamyra.

Ryggamyra ligger helt nord på matrikkelgården Rønne og i grensa mot matrikkelgården Ryggen, derav navnet Ryggamyra. Myra er delt i parseller som tilhører gårdene på Rønne. Dette er ei gammel myr med tykt lag av torv. Myra er enda ikke veitet ut og har derfor bevart noe av det opprinnelige, men aktiviteter trenger seg inn i myra og igjengroingen har startet også her.

Men jeg fikk selskap av kuene på beite

og bukkene

Ellers ingen andre sjel å se

En regndråpe…det er egentlig flere regndråper, men det holder med et bilde av dem:)

Det var en deilig tur selv om jeg må gjøre det alene. Kur for fibromyalgi:)

 

4 kommentarer
    1. Jeg går ikke ofte alene, blir med venninner ofte 🙂 Men helt greit alene også innimellom 🙂 Veldig koselig din tur da, dyr og greier 🙂

      1. Jeg synes det er litt vanskelig å passe med noen andre fordi jeg må gå tur når kroppen min tillater det:) Men artig å gå tur med venner og noen ganger er det greit å gå alene særlig når hjernen min vil ha fred:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg