Barnebarn hjelper bestemoren:)

Jeg er så heldig at jeg får hjelp fra både barn og barnebarn til å pynte bloggen min med bilder:)

Og på den måten kan jeg også vise dere andre steder gjennom denne bloggen.

Sist helgen var min eldste barnebarn på ferie sammen med venner. De dro til et sted som heter Siquijor. En og halv time flytur fra Manila.

Og der ser det ut som et paradis. Håper jeg kan se det selv med mine egne øyne:)

Vil du være med å se?

Kvelden

Mat

Og mitt eldste barnebarn:)

Takk for titten:)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg