Beach day

Hello! God morgen skjønne deg. Har du sovet godt i natt?

Jeg har sluppet å telle sauer i natt heldigvis. Har fått min skjønnhetssøvn.

Nå er det er fred rundt meg, sola har stått opp, klar til å skinne sin glans, fuglene spiser frokosten sin og jeg har akkurat spist min. Havregrøt  blandet med hasselnøtter, rosiner dadler og eplesyltetøy. Drakk eplejuice at åt. Livet er herlig.

Det var også herlig i går. Jeg har vært på mange steder og blant dem er ” The beach”. Det er mer tyngde i det synes jeg når jeg sier “beach”. Føles som jeg er i syden. 

Denne plassen heter Austrått strand. Det er et samlet punkt for mange om sommeren. Men i går var jeg alene. 

Det blir sikkert gjort rent snart av tang og tære her slik at det skal se mer attraktiv ut å samle her. 

En liten bru på vei til bakom berget

Sola kaster sin glans oppi sjøen

Andre vinkler

På toppen av berget

Sett ovenfra. Litt bølger  for det blåste litt.‘Panoramic view

Jeg har ikke badet. Det var veldig kaldt ennå, men jeg tok selfier ettersom jeg var alene. Min måte å finne livsglede i hverdagen.

I 2019 hvor det var ennå fritt til å reise,  var jeg også på denne tiden i en annen strand. Palm beach sammen med familien min på Filippinene. Nå i korona tiden, er det usikkert om jeg kan gjøre det igjen sammen med dem. 

Siste tiden jeg fikk være sammen med min eldste datter helt til høyre. Hun døde i fjor.

Gode minner! 

Har du besøkt en strand i år? Har du badet i iskaldt vann?

Jeg vet at det er flere som driver med isbading.

Ønsker deg en strålende dag.

10 kommentarer
    1. Nydelige bilder☺.
      Jeg har ikke besøkt noen strand enda i år, og jeg driver heller ikke med isbading. Må ha ganske varmt vann før jeg skal bade. Så fine kjoler du har, og trist med din datter❤.
      Ønsker deg en flott dag ☺.

    2. Utrolige flotte bilder. Både fra stranda og når du var sammen med familien. Isbading takler jeg ikke. Blir altfor kaldt. Jeg må ha syden temperatur og da kan jeg bade. Tar nok en stund før man kan reise igjen, og så lenge vi har corona her så holder man seg hjemme selv om savnet er der for å kunne dra. Sola skinner her, møblene er satt ut på terrassen og da har vi vår. Det må nytes. Lag deg en fin dag.

      1. Ja, da er vi det samme. Sjøvannet må være varmt før jeg skal hoppe i det.
        Så fint at dere koser dere i solskinnende dag:)
        Takk for besøket:)

    3. jeg skulle gjerne ruslet på stranden ,men vi har ikke det her jeg bor.Nydelig strand du vandret på og fine slfier ,gode minner fra hjemlandet ditt også ,og veldig trist med din datter ,må være fryktelig vondt å leve med ,men det ser ut som att du greier å nyte dagene nå og det er bra

      1. Du har i hverfall fjell og sjø og vakkert utsikt:)
        Ja, det er smertefullt, derfor prøver jeg å finne livsgleder I hverdagen.
        Takk for besøket:)

    4. Så flotte bilder fra beachen! Og så koselig med tilbakeblikk og gode minner! Jeg liker å gå på strender på alle årstider, men jeg bader kun når det er over 20 grader i vannet, hehe… jeg er skikkelig pinglete! God klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg