Befruktning

Ja, jeg vet at jeg er ferdig med befrukning og den delen overlater jeg til unge generasjon….men denne delen handlet om å bære frukt uansett alder. Fant det i levende boken😊

Dagens bønn

Kjære Far, takk for at vi kan legge våre gjerninger til Deg slik at våre planer skal ha fremgang.
Takk for påminnelse at vi ikke kan skryte om noe: rikdom, ære, gjerninger osv. fordi alt kommer fra deg. Uten at du gir oss livspust, kan vi ikke gjøre noe.

 

Og takk for det er Du som råder over alle ting. Se bare på verden som du har gitt til menneske for å råde over. Helt kaos.
Takk og pris at hvis vi lar Deg ta over kontrollen, ville alt ligge på plass. Og takk for at i din hånd er styrke og makt til å gi storhet og kraft til alle.


Herre, jeg ber for at Du fylle hjertene våre med lengsel til å være koblet til Deg hele tiden slik at vi kan bære frukt. Du lovet det at hvis vi blir i Deg og Du i oss, bærer vi oss mye frukt. Og uten Deg kan vi intet gjøre.


Takk for at når Du tar kontrollen over våre liv, trenger vi ikke å bekymre oss for noe. Vi kan til med kaste byrdene til Deg. For der i himmelen er det nok plass. Vi trenger bare å gå med deg.I Jesu navn jeg ber for meg og alle som setter sin lit til Deg. Amen

Ønske deg en god dag😊

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg