Better late than never!

Hei og hå og god dag. Lenge siden jeg har blogget. Jeg har ligget i dvale i de siste  på grunn av hjernen var ubrukelig og verden gikk rundt og kraften er på null nivå. I dag prøver jeg å skrive noen ord og legger ut noen bilder fra siste feriedagen vår. 

Bildene er fra Ålesund by. Jeg glemte navnet på stedet. Vi kjørte til en topp og så Ålesund by fra fugleperspektiv. Været var nydelig den dagen. Og etter den dagen dro vi hjem for verden min gikk rundt. 

Har vært på mange undersøkelser og legene kunne ikke bestemme ennå om det er fibromyalgi, ME eller MS som er min diagnose ut fra symptomene. Imens må jeg vente og kanskje jeg blir bedre etterhvert. Jeg kunne skrive litt nå og det betyr at hjernen min fungere litt, selv om denne skrivingen får meg til å skjelve av utmattelsen etterpå. Men, jeg må ha et liv enn å bare ligge hele dagen. Så, det er verdt strevet. 

Jeg lar bildene tale og ønsker deg en nydelig dag. Håper det går bra med deg!

12 kommentarer
    1. Ålesund og trappene og utsikten –
      “Bærre lækkert”
      Husker det var en flott opplevelse.
      Håper du snart blir frisk og rask igjen.
      Har nevnt deg for vår Herre, som ser hvordan nettopp du har det.
      Ha en velsignet god helg.
      “MinsteBrorKlem”

    2. Er veldig av og på bloggen for tida jeg også..men hyggelig å blogge når man orker.. og koselig å se deg her 🙂 Aldri vært i Ålesund..men ser veldig flott ut av bildene her.. 🙂 Håper du finner ut av hva som “feiler”deg..men uansett er det viktig å ta ting i eget tempo..og prøve å gjøre noe som gir positivt påfyll innimelleom… Klem og god helg <3

    3. Så mange fine bilder. Du fikk sett mye vakkert. Men trist å lese om hva du står i. Ønsker deg god bedring og at du får mulighet til å føle deg bedre. Klem <3

    4. Uff, at du har hatt det sånn siste tiden. Håper det er noe mindre alvorlig, og at du blir bra igjen snart ❤️God bedring, og gjør ting som gir deg påfyll 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg