Bilde utfordring

Utifriluft har en utfordring. Nemlig å sende henne et idyll bilde som vi har tatt. Det fikk meg til å lete etter spesielle bilde i pcen min og fikk en ide om å lete bilder av meg med fine opplevelser som jeg kunne tenke meg å gjøre igjen,

som å bade igjen i Blue Lagoon i Island

 

Til å ri på en hest

Til å kle meg som en Viking kvinne

 

 

Til å kunne igjen arrangere en cowboyfest for de eldre

 

 

Besøke fredsengel

 

 

 

og havfruen

fjelltur

besøke en gård

Ferie på filippinene

og i Florence

Arrangere igjen en filippinsk fest for mine venner

Besøke Pisa

Å bo igjen i en slik hytta

 

Besøke Bergen

og isbreen

 

klatre igjen den høyeste fjell her på Ørland

 

Jeg tror jeg bør stoppe her…ellers blir du lei av ansiktet mitt. Men håper at det kan gi inspirasjon for deg å legge ut bilder av deg selv med fine opplevelser:)

Ha en fin dag:)

8 kommentarer

Siste innlegg