Billetene er blitt det dobbelte.

Hei på deg. En god lørdagskveld til deg. Jeg våknet med mye smerter i øynene i dag og derfor  ble det lite blogg lesing og skriving i dag.

Ellers chattet jeg med mine barn på Filippinene tidlig på dagen og etterpå min søster som bor i Norge. Vi er jo spent på om mine barn får visum til Norge i disse koronatider.  Planen var at min datter med sønnen sin kommer på besøk i mars og min sønn med familien sin i juni i år. Så jeg er litt spent. Jeg håper det får det til. De har jo spart lenge nå til denne reisen til Norge. Synd at billettprisene har doblet seg i det siste. Tur retur for to stykker. Det er mer en det dobbelte. Da de reiste til Norge i 2019  betalte de bare nesten halve av den prisen nå.

Og det er bare billeter. Det kommer forsikring og visa i tillegg. Men min datter sa at det er verdt et besøk ettersom jeg har ikke lenger helsa til å reise til Filippinene for å besøke dem.

Ellers lytter jeg på en lydbok. Den 9. boka hittil i år.

Mens jeg hekler denne type gryteklut. Bildet er fra hekleboka.

Ble ferdig med den ene. Jeg synes dem er ikke helt likens. Jeg hadde problem med å skjønne hvordan jeg skulle hekle sammen volanger. Men jeg er fornøyd med resultatet likevel.

Til middag i dag, spiste jeg ris, stekt fisk og gratinert grønnsaker. Det var godt.

Slik gikk dagen min:)

Ønsker jeg deg fortsatt en god lørdagskveld:)

18 kommentarer

Siste innlegg