Ble inspirert

Tja…jeg er en dame som er alltid på utkikk etter nye ideer for å lyse hverdagen min og denne fant jeg på Pinterest og tenkte at det blir fine grytekluter denne oppskriften hvis jeg får det til. Eller rettere sagt, hvis helsa strekke til. Jeg skal i hvertfall prøve. Linken nederst i tilfelle du har lyst til å prøve:)

 

https://www.crochetbeja.com/crochet-leaf-pattern-anyone-should-learn/

Stormen her er forbi, men det er fortsatt grått. Jeg ble ikke fristet til å gå en tur i hvertfall.  Men jeg dro til  butikken/ posten alllikevel for å sende katten jeg hadde heklet. Min svoger ville kjøpe den. Skal være med på deres hytta tror jeg det han sa. Vel, en ting er sikkert. Denne katten klarer ikke å fange en eneste mus:)

Kjøpte også ingrediensene til denne retten. Fikk lyst til å spise den:)

Dagen har jo nettopp begynt. Mandag og en ny uke. Håper den bringer mage gode minner.

Ønsker deg en fin uke:)

12 kommentarer
      1. Ja, artig med Pinterest:)
        Jeg beklager, jeg hekler ikke på bestilling på grunn av at jeg har vonde ledd og skulder. Noen ganger kan jeg hekle litt og etterpå blir det opphold på grunn av smerter i leddene og skuldrene. Men jeg synes det er artig at du liker arbeidet mitt at du ville bestille:)

    1. Dette så veldig artig ut å hekle. Kanskje jeg får se om jeg blir inspirert på Pinterest jeg også. Er jo veldig glad i å hekle 🙂

      Du er også flink til å finne tips til forskjellig mat, ser veldig godt ut 😀

    2. Akkurat nå minnes jeg en fin blogg jeg kom til på søndag:
      https://gry.is
      Kom dit fordi jeg ville høre sangen:
      Det er makt i de foldede hender.
      Men jeg husket ikke starten og googlet derfor:
      “Det er svar underveis engler”
      Da kom jeg til bloggen til Gry som bor både på Island og i Bergen.
      Egentlig har jeg mange erfaringer, slik sangen handler om –
      at bønnene mine til vår Far i himmelen,
      er små og enkle.
      Gang på gang merker jeg godhet fra vår Far i himmelen,
      Oftest ikke slik jeg tenker og ønsker meg.
      Men jeg merker godhet og oppmuntring.
      Noen ganger er det som om Gud gir “godere” opplevelser en mine ønsker.
      At Vår Far i himmelen er større en vi ber om og forstår.
      Ha en velsignet flott uke.

    3. Det er også hos Gud jeg henter inspirasjon til daglig min bror. Ja, det er makt i de foldende hender. Så sant. Og bønn er jo den måten vi kan bli kjent med Gud og hvor Gud Han kan forme vårt karakter.
      Tusen takk for inspirerende ord min bror i Kristus:)

      1. Tak til Deg igjen.
        Du er en flott, god og inspirerende dame, som vår far i himmelen gleder seg over 🙂
        Salme 139 sier mer om det 🙂
        Fil.4,4 – passer til deg: Gled dere i Herren alltid. Igjen vil jeg si gled dere.
        “MinsteBrorKlem”

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg