Ble syk i England

God morgen fra Reading. Det ser ut som det blir fint vær i dag også.

Men Hr  og Fru Happy blir vel på hotellrommet i dag for Hr. Happy og jeg er blitt smittet med ett eller annet. Hr Happy har feber i to netter nå og jeg har skikkelig hodepine.

Men jeg kan dele noen bilder fra Reading som jeg har fanget med kamera under tur runden en dag.

En liten park

 

Noen bilder fra gatene

Kirke kanskje?

Blomster på gata

Det er mye å se igjen her. Deler mer bilder i kommende innlegg:)

Har du noengang blitt syk under ferien?

 

6 kommentarer
    1. Mange flotte bilder! 😍 Men så kjedelig å bli syk! Masse god bedring til dere begge! Har blitt syk på ferie jeg også, flere ganger, og det verste er å ikke være hjemme i senga si da, synes jeg.

    2. Du har fanget inn mange flotte bilder her 🙂 Huff da—- syke 🙁 God bedring til dere! Trasig at det kommer slike ting under ferie…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg