Blikkfang

I går nevnte jeg at jeg skulle til øyenlegen i byen. Tok hurtigruten  som skulle til Trondheim i halv åtte tiden. Og da jeg ankommet byen etter en time, var det fortsatt mørk. Men det var fint vær. Ingen vind og ingen snø.

Togstasjon

Kjørt seg fast?

Blikkfang

Det var jeg ferdig hos øyenlegen tok jeg nye bilder fra broen. Da var det midt på dagen. Fortsatt fint vær.

Fin bygning

Og meg da som var fornøyd etter undersøkelse hos øyenlegen for det var ingenting som var galt med mine øyne. Smertene kan skyldes fibromyalgi, sa øyenlegen. Var det en trøst eller en unnskyldning for at hun ikke kunne hjelpe meg?

Hjem i ett tiden og resten av dagen ble brukt til å lytte på denne lydboken.

Det var en veldig trist historie om søskene som ble innelåst på loftet av bestemoren og moren i mange år.

Avslutter med dagens ord til ettertanke.

10 kommentarer
    1. Flotte bilder av byen, og steder jeg har gått så mange ganger til og fra jobb. 🙂
      Må ha meg en bytur før jeg flytter kjenner jeg ☺ Godt det var bra med øynene, ikke så godt at du har smerter.
      Ønsker deg en god dag. 🙂❤

    2. God morgen!
      Godt å være ferdig med øyenlege !
      Og flotte bilder og speglinger har du fått. Fargeglade bygninger og bilder 🙂 God ny dag til deg 🙂

    3. Så fine bilder du har tatt i Trondheim 💛 Og mens du vandret i Trondheim og var hos øyelegen, satt jeg en 8 minutters kjøretur unna. Rart å tenke på 😉 Så fint at de ikke fant noe feil med øynene dine. Greit å utelukke at det er noe farlig, i alle fall. Jeg visste ikke at øyesmerter er et symptom som er vanlig ved fibromyalgi, men det er jo en smertesykdom.

      1. Tusen takk. Ja, du bor jo i nærheten. Hvis ikke det har vært korona, så går det an sikkert å ha et møte med bloggere som bor i Trøndelag:) Håper en dag, vi får en mulighet❤

    4. Fine Trondheim! Kjenner at det hadde vært fint med en tur dit snart….! Lekre bilder – og bra det ikke var noe ekstra med øynene dine! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg