Blir man bedre?

 

Onsdag var jeg hos fysioterapeut for å få hjelp til krystallsyken. Der fikk jeg god samtale, en god massasje på skuldrene og litt veiledning på hvordan jeg skulle gjøre en del hjemmeøvelser for krystallsyken.

Jeg holder på med det i flere dager nå, men etter øvelsene, blir jeg bare enda mer svimmel og kvalm. Men håper at jeg blir bedre etter hvert.

Ellers fra den ene til det andre. I går hadde vi hvit bacalao til middag.

Den består av et kg. tørrfisk som min mann vannet ut og rensket, 5 hvitløksbåter, purreløk, poteter, gulrøtter, bønner  og 6 dl fløte. Kokes litt i kasserolle og etterpå i ovn i 20 minutter og  200 grader.

Man kan jo velge andre grønnsaker etter ønske.

Her er den…ferdig til å spise. Jeg blandet litt chili for jeg liker sterk mat. Kjempegod.

Man kan jo ha stekt bacon i tillegg hvis man ønsker det.

 

I dag ville jeg prøve meg på gjærbakst. Fant en ide på Pinterest. Håper jeg får det til.

Hva skal du gjøre i dag?

12 kommentarer
    1. Krystallsyken er ikke til å kimse av, men går over til slutt! Har hatt en datter som slet med det over en lengre periode så vet hvordan hverdagen kan være. Krysser fingrene for at det går over i nær fremtid 🥰

    2. Jeg har aldri hatt krystallsyken, så jeg kan bare ane hvordan ubehagelig det kan være. Ønsker deg god bedring 🥰
      Hvordan gikk det med baksten forresten, fikk du det til som du ville?

    3. God bedring. Det der er ikke gøy. Så morsom kake da. Det blir spennende å se hva du får til. Blir sikkert supert. I dag har jeg hatt besøk, og det var koselig. Ha en fin kveld 🙂

    4. Håper du raskt blir bedre – den sykdommen er vanskelig! Stilig kake – håper du får det til! Jeg har vært i begravelse og satt inn bobilen idag…. en trasig da altså…. klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg