Bloggtreff

Endelig, dagen er kommet for bloggtreffet. Jeg er så spent at jeg våknet i tretiden og ikke fikk sove mer. Håper jeg ikke sovner under praten etterpå med andre bloggerne.

Ellers er vi rikelig velsignet med regn og vind i dag.  Så vi skal virkelig få prøve å danse i regnet med flagrende kjoler.

Sommerfuglene i magen min har begynt å danse allerede og jeg har gått ut og inn av toalettet for jeg er så spent. Jeg både grue og glede meg samtidig.  Går det an det? Ja, det tror jeg.

Jeg tar båten snart til Trondheim. Kommer vel tidligere på hotellet en avtalt. Vel, jeg kan finne en plass på et hjørne og vente på andre.

I dag, jeg skal ha det gøy:)

7 kommentarer
    1. Kos deg masse!
      Det går an å grue og glede seg på en gang.
      Jeg skal jo på bloggtreff i Drammen i dag, men jeg plukker med meg Aud Marit på veien. Hun har jeg truffet et par ganger før så da blir det færre sommerfugler i magen. Vi er liksom to som kommer sammen.
      Ha det gøy i Trondheim!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg