Blues in Hell ( Lykke)

Det berømte i stedet “Hell kommune.” Egentlig så vidt jeg vet Hell betyr luck eller lykke?

Vi dro til dette shoppingsenteret for å handle litt mat og snopp og drikke som vi kunne ha på hoterommet. Maten er billigere på REMA enn på hotellet:)

Et fint hotell i nærheten av butikken.

Var innom ” Normal butikk ” og kjøpte ting og tang:)

Hotellet vi overnattet i natt var Radisson blue ettersom det er i nærheten av flyplassen. Grei nok hotell.

Flyplassen.  Og det ser like grått ut i dag. Forhåpentligvis er det sol i England hvor vi skal dra i dag. Vi bestilte ikke frokost ettersom vi skal dra så tidlig. Men vi spiste resten av maten fra gårsdagen.  Avgangen klokka 8.

Vi traff moren og faren til bruden og noen venner på flyplassen. Det blir da en hyggelig reise og vi fant ut at vi skal sitte i nesten rekkefølge på flyet:) Så da er det bare å vente på flyavgangen.

Mens de andre gikk til kaffe som vrimlet av folk gikk jeg bare videre til avgangen. Det var mye folk på kaffen og hodet mitt tåler ikke mye folk og mye prat.

Med dette ønsker jeg jeg en god dag:)

Vi blogges:)

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg