Bryllup i England

Magen kribler og jeg er veldig spent.  For i det siste hadde jeg booket tog, fly og hotell. Riktignok i forskjellige tider men det blir en del reiser i år.

Først toget til Hamar 2. april.

2. mai, reiser jeg til Filippinene. Jeg blir der i to måneder. Så det blir vel en del aktiviteter der kunne jeg tenke meg:)

1. august drar jeg og Hr. Happy til England for å delta i et bryllup. Niesen hans har funnet en engelskmann under hennes utdanning der.

Men de bor nå i Norge og har nå fått jobber begge to. Men bryllupet blir i England.

Og i går booket jeg og Hr. Happy hotel der. Dette er hotellet. Ibis hotell i Reading.  I nærheten av selskapslokalet. Jeg gleder meg så mye. Det er vel ikke ofte at man blir bedt til et bryllup i England.

Vi blir der en uke. Tar en tur til London etter bryllupet for jeg har ikke vært der.

Det var planen i hvertfall:)

Ellers i dag blir det en hviledag for meg. Etter at jeg fikk rengjort badet og toalett hadde jeg kapitulert.  Hr. Happy skal lage middag i dag. Det blir fisk, bacon og grønne erter sa han.

Kanskje jeg hekler litt mens jeg lytter på en lydbok.

Har du vært I England?

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg