Bunnys fargeutfordring

Jeg ble med likevel på Bunnys fargeutfordring.

Ettersom jeg liker å lese bibel, ville jeg finne ut hva disse  fargene betyr i bibelen. Jeg fant ut at:

Rød:  er soning, offer, fortærende ild, krig, mot, mord, Jesu blod, nådens pakt, synd, Guds vrede, dom, død, kjærlighet, liv, forsoning, korset og Jesu person.

Orange: er lovprisning, krigføring, lidenskap, kraft, ild, innhøstingstid, fruktbarhet, glede

Gul: er Guds råd, lys, glede, fest, åpenbart herlighet, Åndens olje,

Grønn:  er oppblomstring, nytt liv, friskhet, ny begynnelse, vigør, velstand, lovprisning, evig liv, nåde, gjenopprettelse, helse, helbredelse, Guds Hellige såkorn, innhøsting, så og høste

Turkis: er Guds elv, helliggjørelse, helbredelse, Den Hellige Ånds livgivende strøm, den nye Jerusalem.

Blå: er himmelsk, profetisk, Hellig Ånd, nåde, åpenbarings-kunnskap, helbredelse, guddommelighet, presteskap, myndighet, forløser, sannheten, Gudsord, renselse, Messias

Lilla: er Kongelig, majestet, velstand, makt, mellommann, bot, Guds navn, kongerikets myndighet, herredømme, sønnestatus, Guds løfter

Jeg har lært noe i dag også:)

Håper dette innlegget blir godkjent av Bunny!

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg