Burdags feiring med slekta

For noen år ( 2012) siden fikk jeg mulighet til å feire bursdag med slekta på Filippinene og ettersom vi er så mange og jeg ikke orket å lage mat, inviterte jeg dem til en resort. Ettersom vi bor så langt unna slike resorter, dro vi i fire tiden om natta  hjemmefra og var fremme ca. 9 tiden. Vi skulle ikke overnatta der, derfor vi bør ha hele dagen til slike utflukter. Det er i mars måned og det er varmeste tiden på Filipinene og det var deilig å avkjøle seg “at the beach.”

Jeg er den med solhatten på.

De som vil ikke bade slappet av på hyttene.

Der fikk vi servert frokost, middag og snacks. 

 

 

Vi leide små hytter for å beskytte oss mot solen og for å slappe av.

Det var mange ulike aktiviteter og mange folk som var tilstede.

Lekeplass for barna

Og jeg

 

Hvite strender

 

Like før vi dro hjem, måtte vi forevige øyeblikket. Her er meg med mine barn, barnebarn, svigersønner og svigerdatter. 

 

Meg, 3 søstre og moren vår. To søstre var ikke med på bursdagsfeiringa siden de ikke var hjemme da på Filippinene.

Og hele slekta som var med:)

Jeg ble både glad og lei meg ved å se på bildene fordi min eldste datter og min mor på bildene har allerede gått bort. Men jeg er takknemlig for gode minner.

Liker du å se på gamle bilder og minner?

8 kommentarer
    1. Så koselig å hilse på slekten din, og du har virkelig stor familie 💖 For et fint minne å se tilbake på. Ønsker deg en fortsatt fin tirsdag 🤗

    2. Ja, alltid koselig å se på gamle bilder og minnes det som har vært før. Ser ut som dere hadde en fantastisk dag. Herlig at så mange i familien kunne være med også. ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg