Bursdag igjen?

Det var et nydelig vær i går så jeg og  Hr. Happy var ute på en date. Tjaaa.. date og date. Han skulle egentlig dra til sykehus i Orkanger på ett års kontroll. Og Fru Happy var ledsager:)

Blått himmel og hav

Kunst ut og inne Orkanger sykehus. Jeg kunne ikke ta bildene av pasientene der, så disse captions var bedre:)

Mens jeg ventet på Hr. Happy bli ferdig med undersøkelsen, satt jeg sammen med en eldre dame som jeg kjente før. Hun også skall ha time til legen. Hun var så ærlig av hennes nåværende tilstand og jeg opplevde det slik at hun likte at jeg satt sammen med henne for en prat.   Etterpå ringte hun en venninne som bor i nærheten slik at de kan ta en kopp kaffe mens hun ventet på timens hennes om en og halv time.

Hr. Happy fikk komme inn tidligere enn timen sin og etter ca halv time, var han ferdig. Og alt var bare i orden. Vi avtalte at vi skulle til Thai thai restaurant der vi kan spise alt vi kan. Feire bursdag dagen etterpå også:)

Mye å velge imellom. Men, jeg var jo veldig mett av maten fra gårsdagen og derfor matlysten var ikke på topp. Men det var jo greit for det var en date med Hr. Happy.

Utsikt utenfor vinduet

Etter maten gikk vi en tur rundt i butikkene for jeg skulle kjøpe svart bomullsgarn. Men de hadde det ikke på garn butikk der.

VI dro også til  Tilbords  fordi de sendte meg sms at jeg har bursdagsgave fra dem. Dagens velsignelser.

Deretter kjørte til en Asia butikk for å kjøpe varer som kommer fra Filippinene. Men de hadde ikke det. Jeg var skuffet. Men jeg skal jo snart til Filippinene. Så jeg kjøper der isteden:)

Ellers dagens gjøremål er å jobbe frivillig:)

Hva slags planer har du i dag?

7 kommentarer
    1. Gratulerer med dagen…eller kanskje den er i morgen?
      Du tok ikke turen bort til Trådsnella i Orkdalsveien, der har de mye garn.
      Ønsker deg en vakker dag <3

      1. Tusen takk. Det var sist søndag jeg hadde bursdag. Ja, vi er allerede kommet hjem og jeg må bare se om de har svart bomulls garn her jeg bor:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg