Bursdagskake

Yes…..i mogen fyller jeg 60-år og jeg skal feire ….feire med min yngste datter som kom på besøk. På grunn av styrken min ligger nesten på samme nivå som bakken….blir det ikke stor feiring.

Men kake må man ha. En kake. Fant denne oppskriften som det så godt ut og tenkte at den kunne jeg kanskje prøve å bake.

Jeg bakte bunnen og ettersom jeg elsker banan i kaken ville jeg ha den i tillegg til jordbær som fyl.

Pisket krem med kondensert melk.

Kaken skal fryses helst et døgn. Så vi får se om den blir like fint som på bildet.

Ellers gårsdagens lunsj/ middag besto av tunfisk salat

Og hvitløksbaget

Fikk kose meg litt i hagestuen i går. Smågleder I hverdagen. Sola skinner i dag og jeg blir der også.

Hva skal du gjøre i dag?

11 kommentarer
    1. Så deilig kake! Den blir sikkert suverent god. Her er det grått i dag, men det er helt fint det også. Jeg skal jobbe litt, og så blir det vel litt mer rydding i skapene mine i ettermiddag. Ha en finfin dag. Klemsiklem.:)

    2. Kaka så veldig god ut😃 Den blir nok en suksess på dagen din i morgen😍
      Kos dere masse😃
      I dag skjer det ikke stort hos oss. Bare sløver oss med tv. Jeg er såvidt i gang med middagen akkurat nå.

    3. Den kaka vil gjøre bursdagen din ekstra bra.
      60 år og rund dag. Det må feires på skikkelig vis.

      1. Takk. Egentlig kunne tenke meg å feire det med litt mer en en besøk:) Men i grunnen det er greit når jeg energien er ligger i bunn❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg