Bytur

 

Bydame…ja. Jeg var det i går. Før koronatider, forbinder jeg byturen med shopping og spising på en restaurant. Men nå, når koronaviruset er på besøk alle steder, ble det slutt på det.

Jeg skulle til byen for MR av knærne og jeg har rikelig med tid, men de tilbrakte jeg på venterommet av Aleris. Lange, kjedelig ventetiden. Mine øyne har fått nok av mobilskjermen. Prøvde å lytte på en lydbok, men boken var ikke så spennende. 

Jeg er takknemlig likevel for at jeg fikk time til MR på knærne fordi dem plager meg mye i det siste.

Våknet med nydelig vær….og mye snø foran garasjen. Det var begynnelsen på dagens trim. Snømåking. Gubben er om bord. Men morgen har vakker soloppgang.

Fint vær i byen også. Trimmen nummer 2. Gikk en tur rundt omkring. Fant ikke mye fine motiver. 

Endelig, klokka 9 om kvelden. Jeg skulle ta hurtigbåten hjem. 

Nå er det en ny dag og jeg er litt spent. Jeg skal begynne å jobbe på et nytt sykehjem denne uke. Sammenslåing av to kommuner. Spennende.

Avslutter med dagens ord og et ønske om en god dag til deg.

8 kommentarer
    1. GOd morgen!

      En lang dag på deg, men du fikk tatt MR og vakre bilder 🙂

      Lag deg en fin tirsdag og lykke til på nytt sykehjem 😀

    2. Det kan bli mye ventetid ja. Og i disse tider er ikke bytur det mest spennende heller. Fine bilder!
      Ønsker deg en fin dag, og lykke til på ny arbeidsplass 🙂

    3. Mye venting – og kjedelig når man helst ikke skal gå på restaurant og kjøpesenter så altfor mye…..! Fint at du fikk MR – og du fikk en tur! Klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg