Bygger hus…

Nei, det var ikke meg som holdt på å bygge hus på Filippinene, men min yngre søster. Dame på bildet. Ettersom det nærmer seg min tilbaketuren til Norge, ville jeg besøke henne før jeg drar. Hun holdt på å bygge hus og jeg hadde lyst til å se det. Etter å ha kjørt og kjørt som det føltes som vi kjørte til verdens ende, fant vi frem. Det var ikke jeg som kjørte bil,  men min svoger.

Huset er snart ferdig. Meningen er at de skal flytte inn i februar. Det blir vel en tur igjen her når jeg reiser hit på besøk etter en stund:)

Foran huset er det et lite “fish pond.”

Men når det er regntid, jeg tror det kan bli flom her. Så jeg vet ikke om det var lurt å bygge hus her. Vel,vi får se.

På tilbaketuren dro vi til et shoppingsenter for å spise. Fant dette stedet.

Sammen med mim eldste søster og hennes mann.

Spiste en enkel lunsj

Det var gårsdagen. I dag, har jeg planlagt å dra til butikken for å kjøpe paraply for sol beskyttelse:) Skal bruke det til en tur ut på landet denne kommende helg.

Min sønn skal også bygge et hus på landet og vi kjørte dit forrige helg og det var 3 timer kjøring fra hvor min søster bygger hus.

På vei til tomten.

Kjører forbi klubbhuset.

Vi står på tomten.

Noen som holdt på å bygge hus i nærheten.

Det er ikke mange hus her ennå, men det blir en dag:)

Har du hatt en fin mandag?

16 kommentarer
    1. Ser ut som flotte tomter dette. Litt landlig idyll. Fint å se synes jeg.
      Så flott hus din søster bygger. Ser stort ut med det badet også.
      Blir gøy å se det sikkert neste gang du er på besøk. Koselig med bilder fra deg med familien din.
      Men nå lengter du sikkert snart til Norge tenker jeg <3 klem…

    2. Din søster bygger et flott hus – kanskje får vi også “se” det ferdig en gang! Din sønn skal bygge landlig – det er fint! Spennende å bygge….! Kos deg videre – klem <3

    3. Det ser flott ut!🤗
      Min svoger og svigerinne holder også på å bygge hus på Filippinene nå.🤩

    4. Så spennende med husbygging 🙂 Håper virkelig de slipper problemer under flom! Jeg har vært med på bygging av to hus. Synes det er veldig spennende å velge ut og bestemme hvordan det skal bli. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg