Bytur

Det byttet mellom regn og sol mens jeg var i byen. Tok tidligere båten og jeg var i byen ( denne butikken) hvor gynekologen har kontor i fjerde etasje kl. 9.00. Ettersom jeg hadde ikke time før 12.40, gikk jeg først  rundt i shopping senteret.

Det var ikke mange folk å se.

Jeg denne kjolen som er så fint, men den er for dyrt. Så jeg kjøpte ikke.

Fant tre kjoler til salg for tredje del av prisen av  den første kjolen. Jeg som hadde lovet meg selv om ikke kjøpe flere kjoler. Huffa meg!

Mye artige ting å se på i shoppingsenteret.

Til slutt ble jeg sulten og fant et sted å spise

Det ble kylling og baconsalat på jordbær pikene. Den var kjempegod.

Det ble noen bilder på vei til båten likevel selv om det blåste mye.

En fin tur til byen likevel til tross for regnet. Det gikk også bra hos gynekologen.

Men det blir sikkert tidlig kveld for hodepinen melder seg på.

Hva har du gjort I dag?

10 kommentarer
    1. En innholdsrik bytur – godt du rakk å kose deg litt også! Hodepine er kjedelig…. her har det vært trening, jobb, klippe grass og gå tur! Klem <3

    2. det er så rart å se så lite folk på kjøpsenteret,jeg føler att her vi bor har det vært som normalen hele tiden ,masse forlk og masse liv men med avstand og spriting ,håper det blir litt mer som normalen når vi er på ferie ,for det er noe når en reiser rundt og opplever levende byer og bygder.
      Synes du fant noen fine kjoler og når dei er på salg er det jo veldig kjekt å finne noe som passer,og jeg mener du er flink å bruke dine kjoler

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg