Da sola kom…

Det er som når katten er borte, danser musene på bordet.  I mitt tilfelle, når regnet er borte og sola titter frem, så danser eller går Fru Happy ut av sitt lune hi. Denne gangen var Hr. Happy med på tur. Han trenger å bli luftes ut han også. Så vi ikke blir eremitter begge to.

Etter frokosten,  dro vi til et sted i nærheten. Ca. Fem mimutter med bil og gikk ca 2 kilometer.  Deler bildene fra turen:)

Frisk luft og sjølukten. Paradis:)

Så deilig å kjenne varmen fra solen på ansiktet.  Jeg tror ikke det er fare for å bli solbrent.

Etter turen gikk jeg inn i hagestuen vår for å nyte mer av det fine været. Solen varmer opp der også. Men det kommer ikke til å vare lenge for det var meldt regn sa Hr. Happy.

Nå skal jeg farge håret mitt rødt som jeg skulle gjøre i går. Så vi får se om jeg kommer til å se ut som en klovn etter hårfarging:)

Farger du håret ditt selv?

 

8 kommentarer
    1. Der har jeg da jammen gått en gang også. Kjente meg igjen med de sjøbodene. Du blir sikkert fint med ny, frisk hårfarge. jeg farget håret selv mange ganger før, men nå er det grått!!! 🙂

    2. Et flott sted å gå tur! De bildene av husa som speiler seg, er lekre! Deilig med finvær – en får nyte mens det går an! Jeg farger ikke håret selv lenger – men har gjort det tidligere! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg