Dag 28: Hobby

God morgen fra Happy home.

Sender en varm klem til deg til tross for regn og kulde her.

Frodiths utfordring i dag er hobby. Jeg har egentlig mange hobbyer. Disse hobbyer gir meg glede til min hverdag så jeg glemmer litt av den tøffe hverdagen med kronisk sykdom. I de siste er det mest å lytte på lydbøker eller se film for kroppen min vil bare i ligge stilling.

Men i ny og ne jeg får jeg det til.

I det siste prøver jeg å lage morsdagskort som barna kunne gi til mødrene i Sentrumskirken i morsdagen.

Egentlig tenkte jeg at barna kunne prøve å være med å lage selv. Men hjernen min og kroppen min vil ikke klare å jobbe med barn i nåværende tilstand.  Så jeg vil lage selv når kroppen tillater det.

Artig figurer av hjerter

Fisk

Høne

Gris

Teddy bjørn

Kort

Og jeg hekler litt

Det er mitt bidrag til Frodiths utfordring i dag som er hobby.

Hva er dine hobbyer?

Takk for titten.

6 kommentarer
    1. Tusen takk for klemmen!
      Du er flink md hendene dine – og lager så mye fint av kort og slikt 🙂 Lag deg en fin fin søndag 🙂

    2. Tusen takk for at du synes det og du også er veldig flink med blant annet strikking, maling, baking osv:) Du er til og med veldig flink med fotografering og å skrive dikt:)

    3. Ja, du har laget mye fint. Elsker alle de hekle-figurene og strikkefigurene du har laget. Du har kanskje heklet flest figurer? 🙂 Og så mye fint du har laget sammen med de eldre på sykehjemmet 🙂 Flink. Fint med hobbyer.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg