Dagene med både den ene og og den andre

I går regnet det mye på formiddag. Når det er dårlig vær, kroppen min føler likeså. Men jeg kunne ikke slutte å leve eller gjøre forpliktelser.  Badet og toalett trenger å bli rengjort. Og selv om det tok nesten alt det lille energien jeg hadde, var det deilig å få de unnagjort. Da er det bare å hvile resten av dagen:)

Ingen matlaging.  Vi spiste rester fra gårsdagens midsag:) Blekksprut kokt i kokos med masse chili og bambusskudd.

Og dagens middag er spaghetti:

Litt på ettermiddag kom det sol og da fikk jeg lyst til å være med søsteren og svogeren til å kjøre en tur til Betania

( menighetshus) Vakker i området rundt der.

Kuene  koset seg:)

Her var koret som øvde sanger i går til søndagsmøte med barnevelsignelse.

Og i dag. Babyen ble velsignet.

På vei til søndagsmøte. Tok sterke smertestillende slik at jeg kunne dra til møte.

Rikelig med mat etter søndagsmøte:)

Tidligere på dagen var jeg og Mr Happy på kirkegård og plantet rosslyng. Det sies at det er Norges nasjonal blomst. En av dem. Den andre er” bergfrue.”

Så det blir både det ene og det andre. Glede, smerter og utmattelser, regn og sol. Men livet må bare gå sin gang.

Har du hatt en fin helg?

8 kommentarer
    1. Åååå… blekksprut kokt i kokos med masse chili og bambusskudd faktisk!! Dét fikk jeg VELDIG lyst på!! 🤩 Jeg har hatt en super helg, fortsatt fin kveld til deg Ligaya 🥰🐰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg