Dagens betroelser

  1. Hva tenker du på når du lar tankene vandre?

Det må være når jeg ikke er interessert akkurat på tingene som blir drøftet.

  1. Hva er din største motivasjon for å stå opp om morgenen?

At jeg får en ny dag!

  1. Hvis du kunne gå tilbake i tid og gjenoppleve en opplevelse eller et øyeblikk, hva ville det vært?

Det må være det siste øyeblikket sammen med min avdøde datter.

4. Beskriv tre ting du elsker med deg selv?

  • Mine store lepper
  • At jeg har godt humør
  • arbeidsomhet

5. Hva er du mest stolt av, stort eller smått?

Det er avhengig hva det er fordi små ting kan gi mye glede og store ting kan ikke være så viktig. Som for eksempel at jeg har klart å fullføre videregående skole som privatist. Utdannelsen kan være smått eller en selvfølge for andre. Men for meg var det ikke en selvfølge med tanke på at jeg hadde ikke engang fulført barneskole på Filippinene da jeg kom til Norge. Og i tillegg, jeg skulle gjøre det på et annet språk uten lærer. Og da jeg har klart å gjennomføre det som privatist i Norge samtidig som jeg hadde arbeid og hus og hjem å stelle pluss barn jeg forsørger på Filippinene, da jeg var veldig stolt av meg selv. Og jeg gir alt ære til Gud som jeg tror hadde hjulpet meg gjennom hele veien.

Hva med deg? Har du lyst å dele dine personlig opplysninger?

 

 

 

7 kommentarer
    1. Jaa.. klart jeg kan dele!
      Hva tenker jeg på når jeg lar tankene vandre? Barn, barnebarn, turer og kos <3
      Min største motivasjon for å stå opp? At jeg kan oppleve noe nytt…. 🙂
      Hvis jeg kunne gjenoppleve et øyeblikk? Gleden den gangen jeg blei mamma for første gang…….. <3
      Tre ting jeg elsker med meg selv…..! Vel – smilet, staheta og kjærligheten til naturen.
      Hva jeg er mest stolt av? At jeg klarer alt jeg har satt meg som mål – stort sett på egen hånd – lar meg ikke stoppe av at jeg er aleine!
      🙂

    2. Du har jammen gjort litt av en jobb!🤗
      Å ta utdannelse med nytt språk og jobb og familie er virkelig imponerende altså.👏🏻👍🏻🤩

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg