Dagens innhold

Er du en av dem som tenker om dagen  når kvelden kommer? Om den har vært innholdsrik eller ikke?

Jeg sitter her og funderer hvordan dagen min har gått.

Begynte dagen med å plante nye blomster på kirkegård.

Etterpå, flyttet jeg inn til lyshuset enda den er ikke helt ferdig.  Det skal legges gulv og vi skal møblere det med hjørnesofa. Men ettersom mannen min skal ikke gjøre noe mer denne hjemturen, fant jeg gamle tepper, la de på gulvet og satt inn noen hagestoler og vips, kunne jeg flytte inn:)

Gamle parasol ble montert på taket slik at det ikke blir så varmt inne der. Og dermed tilbrakte jeg nesten hele dagen der inne.

Slik ser det ut foreløpig.

Der satt jeg og heklet nesten ferdig en dådyr. Her er modellen

Min versjon

Mens jeg heklet, lyttet jeg på en roman gjennom storytel app

Jeg har spist også middag. Mannen grillet koteletter og jeg kokte ris og laget salat.

Etter middagen gikk vi en tur til butikken og kjøpte is.

Fant blomster utenfor butikken som ble foreviget.

Og nå skal jeg kose meg med denne drinken som min mann har kjøpt til meg. Lurer om den var god….

Har dagen din vært innholdsrikt?

11 kommentarer
    1. Det var en flott dag med mening og innhold. Lysthuset er meget fint, her kommer dere til ha det fint utover.
      Fint dyr du har heklet da 🙂 du er flink.

    2. Jeg tenker også ofte på dagens innhold…. som oftest er dagene mine innholdsrike så det holder! I dag intet unntak! Ser at du også har fylt dagen din med lykke! Klem 😘

    3. Noen ganger tenker jeg over at dagen har vært innholdsrik, men det er helst på de dagene jeg har opplevd og fått masse inntrykk. Siste dagene har hatt masse innhold, for jeg har vært på besøk i nordnorge 4 dager. I dag derimot har jeg sovet lenge og stort sett latet meg dagen gjennom, ikke så veldig innholdsrik nei, men bare såååå behagelig 😜

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg