Dagens oppgaver

Lager kort…har begynt…fikk ikke til å ridegire kortene på mobil, så det blir liggende

Mens jeg lager kortene lytter jeg på en lydbok gjennom storytel app.

Finner livsglede selv om kroppen min skriker av smerter og utmattelse.

( fibromaylgi)

Laget frytert fiskeboller til lunsj/ middag. Vi spiser litt tidlig ….begynner å bli gamme:)

Med gulrotsalat og kok hodekål. Brukte ketchup og rømme at at.

Hva holder du på med i dag?

Hva skal du tilberede til middag i dag?

Har du prøvd å lage kort til dine venner eller familie?

Ha en fin dag videre.

4 kommentarer
    1. Hei! Lenge siden sist 🙂 Har det kjempebra nå 🙂 Er tilbake for fullt på bloggen etter en god pause.

      Så utrolig kjempefint det du har laget, og du imponerer med din kreativitet!

      Nam, nam 🙂 Maten så kjempegod ut 🙂

      Ønsker deg en kjempefin tirsdag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    2. Koselig å sitte sånn og stelle med noe! Jeg lager ikke kort, men har andre ting jeg koser meg med! Lekre kort du lager! Den middagen så deilig ut….! Jeg har jobba idag, og så lagde jeg middag til meg sjøl….. idag blei det kylling, potetsalat og wok-grønnsaker! Akkurat passe på en litt varm dag! Klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg