Dagens spørsmål


1. Hva ville du gjort hvis penger ikke var et problem?
Svar: Jeg har vel gitt penger til alle som trenger hjelp eller
en mulighet for skolegang og arbeid.

2. Hva vil du bli bedre på?
Svar: Bli bedre enn den person jeg var i går. 

3.Hva får deg til å miste oversikten over tid?
Svar: Når jeg gjør ting jeg elsker som lesing, skriving, lytte på en
lydbok eller være sammen med familien.

4.Hvis du har en ekstra time en vei, hva ville du gjort med den? 
Svar: Bruke den til tingene jeg har lyst å gjøre.

5.Hvordan ser din perfekte dag ut?
Svar: Piknik med familie i et sted hvor det er sol og vann. 

Vil du svare på spørsmålene?
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg