Dagens spørsmål og svar

1.Hva er noe som har skjedd i fortiden din som du er utrolig flau over?

Det er veldig mye det. Men det verste var da jeg mistet en halv finger da jeg var tre år gammel. Jeg har gjemt den til folket i oppveksten. Jeg ble mobbet på grunn av det og ikke kunne tatt arbeid der jeg hadde lyst til på grunn av jeg var redd for at de ville se at jeg mangler en finger.  Bruker fingerprotese nå og er skjemmes ikke lenger. 

2.Hva er du for gammel til å gjøre, men liker fortsatt å gjøre?

Å snakke med stoffdokker som jeg lager.

3.Hva er de tre tingene du aldri ville brukt pengene dine på?

Kjøpe alkohol til meg selv, spille poker med penger som innsats, kjøpe hus:)

4.Kunne du gått en måned uten noen form for elektronisk dings?

Ja, hvis jeg havner på et sted hvor det er umulig å ha disse dingsene:)

5.Hvis du bare kunne spise én type mat i en uke, hva ville det vært? Det må bare ris:)

 

Lykke til med deg hvis du hadde lyst til å svare på spørsmålene:)

6 kommentarer

Siste innlegg