Dagens spørsmål: Prestasjon

I dag hjemme hos meg er det bare grått og regn. Så fint vær til å være inne. 

Dagens spørsmål fikk meg til å tenke mye.. 

Hvilke nylige prestasjoner får deg til å føle deg stolt og vellykket?

De som følger bloggen min vet at jeg lider med kronisk sykdom og jeg har ikke gjort mye gjerninger som jeg kunne være stolt og føle meg vellykket.

Men når jeg tenke meg om finnes det faktisk hverdag jeg kan være stolt over som jeg klarer fortsatt å prestere som:

Å kunne fortsatt lese, skrive og bidra til sosial media. 

Å kunne fortsatt lage mat, stelle hus og meg selv. Det er ikke en selvfølge for noen.

Å kunne fortsatt reise utenlands selv i utmattet tilstand. 

Små ting som mange tar for gitt, men for meg er det fortsatt prestasjoner som jeg kan være stolt over at jeg har fortsatt kunne gjøre  og som gjør meg lykkelig.

Enn du? 

Hvilke nylige prestasjoner får deg til å føle deg stolt og vellykket?

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg