Daglig brød

God lørdags morgen. Håper du sov godt i natt. Meg, ble det bare 4 timers søvn ettersom jeg fikk lesesyke.

Begynte å lese  første bind av ” Tusen i en natt” som jeg hadde tenkt å lese for mange år siden. Fant det på arbeid da det ble en del rydding på gang og bøkene skulle kastes. Jeg tenkte at jeg kunne bruke disse bøker til å lese eventyr for de eldre. Men jeg må selvfølgelig lese det først for å velge hvilke fortelling som passer de eldre generasjon. Etter å ha lest til side 221 og klokka var elleve, fant jeg ut at jeg skulle ta kveld.

Men da jeg kom til senga, fant jeg tabben min hvor jeg hadde lastet bøker fra Amazon og begynte med en ny novelle. Og det var klokka nesten 2 om natten før jeg la fra meg tabben. 

Klokka 6 var jeg våken igjen om måtte gjøre min morgensritualer. Da var det gjort. Og nå er det både husvask og klessvask som som for tur.

Har du lest disse bokbindene fra ” Tusen i en natt?” 

Hva synes du om dem? 

 

Avslutter med dagens bønn for hver og en som tror!

Bønn:
Herre, takk Herre for at Dine Ord varer evig tid. Takk for det har kraft til å forvandle liv. Vårt liv.
Jeg ber for dine ord til å slå rot i oss og at vi skal leve etter det. For at vi skal ikke glemme å spise vårt daglig brød slik at vi får næring i sjela.

Hellige Ånd, hjelp oss å få tak i budskapet og sette det i verk.

Takk for t vi er gjenfødt, ikke av forgjengelig, men av uforgjengelig sæd, ved Guds ord, som lever og blir. (1 Peter 23)
Takk for at du har gitt oss frø til å plante på jorden. Jeg ber for at vi som tror på deg plante frøene til rette stedene hvor de skal vokse og bære frukt. Amen

3 kommentarer
    1. Har jo hørt om tusen og en natt og har nok lest/ hørt noen fortellinger for mange år siden..men ikke lest alt..eventyr og fortelling er bra for unge og gamle 🙂 Lite søvn er ikke noe ok men håper du koser deg med dagen 🙂 Klem <3

    2. Har ikke lest de 🙂 Bare bruddstykker enkelte steder 😀 Endelig fant jeg deg igjen 🙂 Litt hektisk her med forberedelser til Sølvguttene. Men måtte innom å si hei 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg