Danser i regnet!

Kunne tenke meg å gjøre. Jeg tenker på sitaten, ” if you can’t stop them, join them.”

Det er bare regn og atter regn og jeg trenger virkelig frisk luft. Og da trosset jeg regnet gikk ut. Danset ikke, men gikk:) Fanget regndråper.

Utstyrt med paraply for å beskytte min telefon mot regnet når jeg tar bilder:)

Omgivelsen er farget med blått i dag.

Det var ikke så mye regn og det var opphold innimellom. Turen ga kroppen min velvære.  Godt for både kropp og sjel.

Går du tur selv om det regner?

9 kommentarer
    1. Du verden så flotte dråpebilder. Disse var fine, du er flink – dette er vanskelig å få fint synes jeg. Flott var det og fine bilder av naturen ellers også! Ha en fin kveld…

    2. Klart jeg går tur selvom det regner…..! Det er jo bare deilig uansett! Lekre dråpebilder du viser, Ligaya – og vakkert blått lys i de andre bildene! Klem <3

    3. Det er sjelden jeg går tur i det hele tatt, og velger nok helst soldager om jeg skal ut 😀 Så flott og fargerik paraply! Og fine regnværsbilder! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg