Date with hubby

Hei på deg:)

Som du har sikkert skjønt hvis du har lest mine innleggene er at jeg liker å pleie kjærligheten med mannen min. Og en av dem er kjøreturen i vakre Norge. Å oppleve Guds vidunderlige skaperverk sammen.

Vi skulle til et sted som heter Roan for å se et kirke der og et fyr. Og på vei dit var det vakker natur å oppleve som du kan se på bildene. Blir med kjøreturen?

Her er kirken.

Info om kirken

Fikk ikke bildet av fyret. Det var så langt unna og det var tåkete da. Men det er dette fyret vi tenkte å se.

Ellers har det vært en fin date med min kjære:)

Liker du å kjøre tur og oppdage nye steder?

 

6 kommentarer
    1. De 2 timene det tar å kjøre hjemmefra og til hytta brukes ofte til å prate om litt av hvert. Jeg har aldri tenkt på dette som en date. Men disse timene kan vi ikke finne på ting hver for oss og må holde sammen. Fint ord å date.

      1. Tiden som ble brukt sammen kaller jeg en date særlig når vi har et bestemt mål å besøke:)
        Min mann bruker å si at hverdag er det en date for oss:)
        Ha en fin lørdag:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg